Diciembre 01, 2024

Exp. Núm.: 5/13

"Contracte d'Assistència Tècnica per a l'Espai Cultural Can Ventosa"

Entitat: SONOIBIZA SL
Data:
 26 d'agost de 2013
Import: quaranta-un mil tres-cents vint-i-dos euros amb trenta-dos cèntims (41.322,32 € €)
IVA: vuit mil sis-cents setanta-set euros amb seixanta-vuit cèntims (8.677,68 €)
Preu Total: cinquanta mil euros (50.000 €)
Formalització contracte: 5 de septembre de 2013

--------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa Sra. Pilar Marí Torres ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació, per a l'obertura de  l'oferta econòmica i de la proposta tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules o percentatges (sobres 2 i 3), a la Sra. Lina Sansano Costa.     


----------------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa Sra. Pilar Marí Torres ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació, per a l'obertura de la Documentació administrativa, a la Sra. Lina Sansano Costa.  

Exp. Núm.: 7/13

"Adquisición de vestuario para el Cuerpo de la Policía Local de Eivissa"

ADJUDICACIÓ
Entitat:
INSIGNA UNIFORMES SL
Data: 24 de setembre de 2013
Import: cinquanta-cinc mil cinc-cents vuitanta-dos euros amb sis cèntims (55.582,06 €)
IVA: onze mil sis-cents setanta-dos euros amb vint-i-tres cèntims (11.672,23 €)
Preu total: seixanta-set mil dos-cents cinquanta-quatre euros amb vint-i-nou cèntims (67.254,29 €)
Formalització contracte: 30 de setembre de 2013


---------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que, havent-se emès informe per part dels Serveis Tècnics en relació a les propostes econòmica i tècnica, s'ha acordat fixar la Mesa de Contractació pel dia 26 d'agost de 2013 a les 8:30 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació  al Sr. Contantino Larroda Azcoitia


---------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa Sra. Pilar Marí Torres ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de contractació, per a l'obertura de l'oferta econòmica i la proposició tècnica (sobres 2 i 3), fixada pel dia 16 d'agost a les 8:15 hores, al Sr. Constantino Larroda Azcoitia.


---------------------------------------
Mitjançant la present es comunica, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa Sra. Pilar Marí Torres ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de contractació, per a la obertura de la documentació administrativa (sobre 1), al Sr. Constantino Larroda Azcoitia.


-----------------------------------------
Mitjançant la present els informam que la Mesa de contractació prevista pel dia 12 d'agost de 2013, per a l'obertura dels sobres 2 i 3 dels licitadors admesos, s'ha deixat sense efecte, fixant-se per al proper dia 16 d'agost de 2013 a les 8:15 hores, a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

-----------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris:  Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el  31 de juliol de 2013
Data Mesa obertura ofertes: 12 d'agost de 2013

Enllaç a:
· Plec tècnic
· Plec administratiu
· Quadre característiques
· Boib núm 99 de 16 de juliol

Exp. Núm. 2/13

"Servei de centre d'acollida municipal"

Mitjançant la present es dona compte del Decret núm. 074 de data 14 d'agost de 2013 (arxiu que s'acompanya com enllaç) en el qual es resolc desistir de la licitació objecte de l'expedient 2/13 relatiu a la contractació de "Serveis de centre d'acollida municipal" per haver-se produït una errada insubsanable en la tramitació del procediment d'adjudicació.

Enllaç a:
· Decret de desestiment


-------------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació per a l'obertura de l'oferta econòmica i de la proposta tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules o percentatges (sobres 2 i 3) s'ha acordat fixar pel dia 31 de juliol a les 8.30 hores a les dependències municipals sites al Carrer Canàries 35, 2n pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.


-------------------------------------------------------
Nota aclaratòria:
Es fa saber als licitadors que s'ha observat una errada de caire tipogràfic:

a) en el quadre de característiques tècniques, apartat I, doncs la data límit de presentació de proposicions, és de 15 dies naturals des de la publicació de l'anunci al BOIB, tal i com es detalla a l'anunci de licitació publicat al BOIB (i no de 7 dies com consta erròniament al Quadre de característiques). PER LA QUAL COSA, LA DATA DE FINALITZACIÓ D'OFERTES FINALITZA EL 10 DE JULIOL DE 2013

b) en l'apartat 5º de l'anunci publicat al BOIB, doncs l'IVA a aplicar al pressupost del contracte és del 10% (i no del 21%), i per tant, el PRESSUPOST DE LA LICITACIÓ és de dos-cents seixanta-un mil sis-cents trenta-sis euros amb trenta-sis cèntims (261.636´36 €), més IVA del 10% vint-i-sis mil cent seixanta-tres euros (26.163 €), el que suposa un total de dos-cents vuitanta-set mil vuit-cents euros(287.800 €)

Leer más...

Exp. Núm.: 9/13

"Organització i assistència tècnica de la 25 edició del Festival Eivissa Jazz"

Formalització contracte:
26 de juliol de 2013


-------------------------------------------
ADJUDICACIÓ
- Entitat: MP MUSIC EIVISSA ESPECTACLES I SO, S.L.
- Data: 17 de juliol de 2013
- Import: quaranta-dos mil cent setanta-cinc euros (42.175 €)
- IVA: vuit mil vuit-cents cinquanta-sis euros amb setanta-cinc cèntims (8.856,75 €)
- Preu Total: cinquanta-un mil trenta-un euros amb setanta-cinc cèntims (51.031,75 €)
- Termini formalització contracte: dins del termini màxim de quinze dies hàbils des de la notificació del corresponent decret


-----------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació per a l'obertura dels sobres 2 i 3 dels licitadors admesos s'ha acordat fixar per al dia 21 de juny de 2013 a les 9:30 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa

-------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Marienna Sánchez-Jáuregui Martínez, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació de documentació a la Sra Mar Sánchez Gutierrez.

--------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que s'ha procedit a modificar la data de la pertinent Mesa de contractació per l'obertura d'ofertes, per la qual cosa, la mateixa queda fixada per al proper dia 19 de juny de 2013 a les 14:00 a les dependències municipals sites a C/ Canàries, 35, 2ª planta, Edifici Sa Colomina.

Exp. Núm.: 3/13

"Servicio de retirada de vehículos de la vía pública y vehículos considerados como residuo urbano"
 
ADJUDICACIÓ
- Entitat:  CA NA NEGRETA, S.A.
- Data: 3 d'octubre de 2013
- Import: cinc-cents quaranta-dos mil quatre-cents euros (542.400 €)
- IVA: cent tretze mil nou-cents quatre euros (113.904 €)
- Preu Total: sis-cents cinquanta-sis mil tres-cents quatre euros (656.304 €)
-Data formalització contracte: 25 de novembre de 2013


-----------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que, havent-se emès informe per part dels Serveis Tècnics,  s'ha acordat fixar la Mesa de Contractació pel dia 16 d'agost de 2013 a les 8:45 hores a les dependències municipals sites al C. de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació al Sr. Contantino Larroda Azcoitia.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 22 de juliol de 2013
Data enviament anunci a la Comissió Europea: 11 de juny de 2013
Publicació DOUE: 13 de juny de 2013
Data publicació BOE: 27 de juny de 2013
Data publicació BOIB: 2 de juliol de 2013

Enllaç a:
· Plec tècnic
· Plec clàusules administratives
· Quadre de característiques del contracte
· Anunci al DOUE 
· Anunci al BOE 
· Anunci BOIB 
· Quadre de serveis estimats

Expedientes en licitación
Cantidad de artículos:
115
Expedientes adjudicados
Cantidad de artículos:
320