L'Ajuntament d'Eivissa millorarà la neteja del municipi incrementant un 39% el pressupost del servei municipal
- Detalls
- Publicat el Dilluns, 14 Octubre 2024 12:19
L’alcalde d'Eivissa, Rafael Triguero, ha anunciat durant el Debat d'Estat del Municipi, que s'està celebrant aquest dilluns 14 d'octubre a la sala de plens, que el Govern de les Illes Balears i l'Ajuntament d'Eivissa firmaran aquest mes els protocols de cessió de dos dels quatre terrenys municipals previstos per construir habitatge públic. Es tracta de dos dels quatre solars que formen part del Pla integral 'Eivissa, una ciutat per viure-hi', presentat el passat mes de juny, i on es preveu que es podran construir 311 vivendes gràcies al programa Construir per Llogar: 167 al solar on Sa Bodega i 144, a Platja d'en Bossa, a la zona de Sa Punta.
El pròxim diumenge 20 d’octubre l’Ajuntament d’Eivissa ha organitzat la XIII Fira d’Estocs a la plaça d’Antoni Albert i Nieto.
Convocatòria de premsa
Motiu: Debat sobre l'Estat del Municipi d'Eivissa
L'Ajuntament d'Eivissa va començar el passat 2 d'octubre la seva campanya de reasfaltatge i millora de les calçades dels carrers de la Ciutat. Hi ha vies d'Eivissa que ja han estat restaurades i ara l'asfalt ja ha estat arreglat i els senyals viaris tenen millor visibilitat. El pròxim dilluns, dia 14 d'octubre, començaran les obres al carrer de Barbaria, a la zona de Talamanca.
Protecció de dades de caràcter personal.
A) Dades recollides a través de formularis. En el cas que faciliteu les vostres dades personals a través del lloc web o a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Eivissa, el tractament que se'n pot derivar se sotmet a les previsions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (en endavant LOPD), i la resta de normativa aplicable. L'Ajuntament d’Eivissa només tracta les dades personals de les persones usuàries del lloc web o de la seu electrònica que resulten adequades, pertinents i no excessives per al compliment de la finalitat d'atendre correctament les persones usuàries i amb relació a l'exercici de les funcions de l'ajuntament, als efectes del que disposa el principi de qualitat (art. 4 LOPD). Si voleu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició amb relació a les vostres dades de caràcter personal tractades per l'ajuntament, en els termes i les condicions previstes en el títol III de la LOPD, podeu comunicar-ho per escrit a l’adreça postal o a la de correu electrònic de l’ajuntament. També podeu formular les vostres sol·licituds d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició utilitzant altres mitjans, sempre que aquests permetin acreditar l'enviament i la recepció de la sol·licitud, i que aquesta sol·licitud contingui els elements especificats en l'article 25.1 del RLOPD. (Extracte de l'Avís legal que pot consultar-se complet al menú inferior de totes les pàgines)
Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la teva experiència de navegació.
En continuar navegant, entenem que acceptes el seu ús. Informació adicional