Eivissa es promociona aquesta setmana a Alemanya i Bèlgica
- Detalls
- Publicat el Dimarts, 03 Febrer 2015 15:21
Eivissa, 3 de febrer de 2015.- Les Ciutats Patrimoni de la Humanitat continuen amb l'engegada de les accions de promoció internacional previstes en el Pla Operatiu 2015, aprovat per l'Assemblea d'Alcaldes el passat 6 de desembre en Sant Cristóbal de la Llacuna.
D'aquesta forma, el Grup participarà en dues de les fires més importants de Centroeuropa, com són la Reisen d'Hamburg i el Saló de les vacances de Brussel·les, en les quals estarà present promocionant i donant a conèixer l'oferta turística de les 15 ciutats que formen la xarxa, entre elles Eivissa.
La Fira Reisen d'Hamburg és la fira de la indústria turística més important del nord d'Alemanya i se celebrarà del 4 al 8 de febrer en l'Hamburg Messe und Congress de la ciutat alemanya.
En aquesta fira, en la qual es donaran cita més de 900 expositors de tot el món, el Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya estarà present amb un taulell propi dins del pavelló de Turespaña, atès per una tècnica de la xarxa, a l'àrea de Vacances. En la fira, que rebrà uns 80.000 visitants, se celebren també nombres espectacles, conferències sobre viatges, presentacions de productes i esdeveniments informatius sobre noves destinacions de viatge. Amb més de 80 milions d'habitants i una elevada renda per càpita Alemanya és un dels mercats emissors de turistes més importants del món.
El Salon de les vacances de Brussel·les que es desenvoluparà del 5 al 9 de febrer en el Palau d'Exposicions de Heysel, en el recinte Bruxelles Expo, és la fira de turisme més important de Bèlgica. Dirigida especialment al consumidor final, es converteix en l'aparador ideal per promocionar els 65 països que es donen cita en el recinte firal, una oferta que podran conèixer de primera mà els prop de 350.000 visitants que l'organització espera.
Les Ciutats Patrimoni disposaran en aquest esdeveniment d'un espai propi en pavelló de Turespaña, des del qual un tècnic de l'organització atendrà als potencials clients del mercat belga, un emissor d'especial atractiu per a les destinacions patrimonials, per el seu poder desestacionalitzador i la seva fidelitat, i amb interessos concrets en productes de naturalesa, cultura, enogastronomia o aprenentatge de l'espanyol.
El viatger belga es decanta per vacances ‘fly&drive’ –avió i cotxe-, hotels, caravana i càmping principalment, ja que són grans aficionats a conèixer la destinació pel seu compte.
També es caracteritza per realitzar una major despesa diària i una superior durada de la seva estada respecte a visitants d'altres països. Cal tenir en compte que Bèlgica té una renda per càpita alta en comparació de la mitjana de la UE, amb nivells molt similars a països com Suècia, Finlàndia o Alemanya, motius pels quals el mercat belga sens dubte és dels més interessants d'Europa.