Març 23, 2025

ajuntamentdaltvila

La Junta es va reunir el 13 de novembre passat quan es van aprovar 400.000 euros de pressupost per reconvertir l'edifici en habitatges

Durant el matí d'avui, dia 20 de març, s'ha dut a terme a la Sala de Juntes de Can Botino una reunió entre l'Ajuntament d'Eivissa i la Junta Rectora del Consorci Patrimoni de la Humanitat on el consistori ha actualitzat a la junta en quin punt hi ha el projecte després que ahir sortís a licitació.

L'alcalde d'Eivissa, Rafael Triguero, va anunciar el 13 de novembre passat que la Junta Rectora del Consorci Patrimoni de la Humanitat destinarà 400.000 euros a la reconversió de l'edifici municipal de Sa Drassaneta. L'objectiu és reconvertir-lo en tres habitatges i tres estades d'emergència residencial, acció que es troba dins del Pla integral d'habitatge “Eivissa, ciutat per viure”.

L'Ajuntament segueix, així, donant resposta a la gran demanda existent d'habitatge públic que hi ha a la Ciutat. Triguero ha conclòs la reunió dient que "Sa Penya és un barri molt especial, es troba a la zona d'influència Patrimoni Mundial i durant anys han deixat que es degradés. Ara, amb la motivació de revitalitzar Sa Penya, aquestes millores seran perquè els funcionaris dels cossos de seguretat de l'Estat i veïns del municipi puguin tornar als seus carrers i conviure-hi".