L’Ajuntament d’Eivissa ha posat en marxa el servei de cita prèvia a diferents departaments municipals amb l’objectiu de millorar l’accés de la ciutadania a l’administració municipal i l’atenció a la ciutadania per a la realització de diferents tràmits.
‘Amb el nou servei cita prèvia, l’Ajuntament d’Eivissa té l’objectiu de millorar la gestió de les diferents peticions que fa la ciutadania, ser més àgils i poder facilitar una eina de contacte amb l’administració municipal de forma telemàtica. Amb aquest fet, també s’evitaran desplaçaments a les diferents oficines de l’Ajuntament per ser atès’, ha assenyalat el regidor de Promoció Econòmica i Modertnizació, Aitor Morrás.
A través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Eivissa, https://eivissa.sedelectronica.es/citaprevia.1, la ciutadania podrà sol·licitar cita prèvia per realitzar consultes i la ciutadania podrà triar el mitjà amb el qual vol ser atesa, bé de forma telemàtica, a través d’una videotrucada, per telèfon o presencialment.
Pel que fa a l’atenció telemàtica a través d’una videotrucada, el ciutadà podrà ser atès a través de l’enllaç que se li proporciona en la confirmació de la cita. En quant a l’atenció presencial, només es podrà accedir presencialment als serveis municipals amb cita prèvia. Finalment, per a l’atenció telefònica, el departament on s’ha sol·licitat la cita prèvia es posarà en contacte amb la persona que l’ha demanat.
En cas que la persona no pugui fer ús de la seua cita, pot anul·lar-la perquè altres persones la puguin utilitzar.
Els serveis per als quals s’ha habilitat la cita prèvia són: Registre d'entrada; Cementeris; Comerç; Mercats, Turisme; Modernització; Sancions i ordenances; Noces i parelles de fet, Participació ciutadana i voluntariat, Benestar animal, Servei de treball i formació, Mobilitat, Festes, Sancions de trànsit/ORA, Responsabilitat patrimonial, Activitats, Habitatge, Obres i manteniment urbà, Medi ambient i Urbanisme.
Durant les properes setmanes s’aniran incorporant la resta de departaments.