La regidoria de Turisme i Comerç de l’Ajuntament d’Eivissa inicia una campanya de dinamització del petit comerç per a donar-los a conèixer als turistes. Participen en la campanya 25 establiments hotelers i més de 70 establiments comercials de la ciutat.
La regidora de Comerç de l’Ajuntament d’Eivissa, Glòria Corral, acompanyada de la presidenta de l’Associació de veïns de Talamanca, Natalia Marí, han presentat aquest mati una acció de dinamització comercial, inclosa dins de la campanya ‘Comprar en el petit comerç té premi’ dirigida a promocionar el petit comerç de la ciutat entre els turistes que s’allotgen als hotels.
Es tracta d’una campanya transversal, entre la regidoria de Turisme i Comerç i el sector hoteler, per tal d’impulsar les compres al petit comerç de la ciutat. Per aquest motiu, s’han editat 7.000 flyers que els turistes trobaran a les recepcions dels seus hotels en els que s’ha afegit un codi QR, que redirigeix al web de Turisme de l’Ajuntament d’Eivissa, a l’apartat de compres, on es pot veure un plànol de la ciutat amb la geolocalització i foto de cada comerç que participa en la campanya: https://turismo.eivissa.es/compras/petit-comerc/
Els establiments ofereixen descomptes entre el 5 i el 15 % en les compres que els turistes realitzin als comerços. Els flyers estan en diferents idiomes informant del descompte o petit detall si compren als comerços que tinguin penjada la imatge de campanya als aparadors.
De moment, participen en la campanya de dinamització uns 70 establiments comercials de la ciutat d’Eivissa i 25 establiments hotelers. El mapa s’anirà ampliant a mesura que els establiments s’hi adhereixin. La campanya estarà operativa fins a finals del mes d’octubre.
La regidora de Turisme de l’Ajuntament d’Eivissa, Glòria Corral, ha afirmat que ‘aquesta és una de les actuacions de la regidoria encaminades a recolzar i dinamitzar el petit comerç de la ciutat d’Eivissa, especialment dirigida als turistes que ens visiten. Una manera de donar-los a conèixer i de destacar la importància i beneficis que suposa la compra als petits comerços de la ciutat’.
Per a la PIMEEF, que ha agraït les diferents campanyes que es duen a terme des de la regidoria de Comerç, ha dit que totes les accions comercials en el petit comerç de la ciutat passen per la modernització en les promocions dels establiments. La digitalització i la utilització de totes les ferramentes digitals és important per al manteniment dels petits comerços de la ciutat’.
Per la seva banda, la presidenta de l’associació de veïns i comerciants de Talamanca, Natalia Marí, ha afirmat que els 25 hotels que participen en aquesta campanya disposaran a les recepcions un display de 20x20 amb la imatge de la campanya i comptaran amb flyers per repartir als seus clients.
La regidoria de Turisme, mantindrà la campanya també durant la temporada baixa i mitjana, moment en que es disputen a Eivissa diferents proves esportistes. Per aquest motiu, es farà també la distribució de flyers a les bosses dels esportistes i acompanyants vinguts de fora i que participen a les proves esportives.
El proper projecte que s’està estudiant a la regidoria de Comerç juntament amb les associacions d’aquest sector i els comerços participants és la creació d’una APP o Market Place on donar a conèixer tots els establiments comercials del municipi i facilitar la seva digitalització i venda on line.