Grup d'impuls
- Detalls
- Publicat el Dijous, 29 Gener 2009 12:06
La funció del grup d’impuls és acompanyar, donar suport, fer propostes i co-responsablitzar-se en l’organització de les trobades del Fòrum Agenda 21.
La funció del grup d’impuls és acompanyar, donar suport, fer propostes i co-responsablitzar-se en l’organització de les trobades del Fòrum Agenda 21.
El Fòrum Agenda 21 és un espai obert a tota la ciutadania. És un espai de construcció de propostes, de seguiment del pla d’acció i dels indicadors, de formació i d’avaluació del funcionament del propi fòrum.
Actualment existeixen tres grups de treball:
- Comunicació i difusió: des d’on s’està elaborant un vídeo amb la ciutadania.
- Estudi de propostes: on es treballen les diferents propostes elaborades per la ciutadania.
- Centres escolars: on es recullen propostes elaborades pels joves i es promouen diferents activitats.
En el futur i en funció de les propostes del pla d’acció s’estudiarà la necessitat de crear nous grups de treball per portar a terme les accions dels diferents programes d’actuació.
En formen part: la tècnica de medi ambient de l’Ajuntament d’Eivissa i compta amb el suport de la cooperativa etcs i el dinamitzador en el territori del fòrum agenda 21.
Protecció de dades de caràcter personal.
A) Dades recollides a través de formularis. En el cas que faciliteu les vostres dades personals a través del lloc web o a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Eivissa, el tractament que se'n pot derivar se sotmet a les previsions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (en endavant LOPD), i la resta de normativa aplicable. L'Ajuntament d’Eivissa només tracta les dades personals de les persones usuàries del lloc web o de la seu electrònica que resulten adequades, pertinents i no excessives per al compliment de la finalitat d'atendre correctament les persones usuàries i amb relació a l'exercici de les funcions de l'ajuntament, als efectes del que disposa el principi de qualitat (art. 4 LOPD). Si voleu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició amb relació a les vostres dades de caràcter personal tractades per l'ajuntament, en els termes i les condicions previstes en el títol III de la LOPD, podeu comunicar-ho per escrit a l’adreça postal o a la de correu electrònic de l’ajuntament. També podeu formular les vostres sol·licituds d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició utilitzant altres mitjans, sempre que aquests permetin acreditar l'enviament i la recepció de la sol·licitud, i que aquesta sol·licitud contingui els elements especificats en l'article 25.1 del RLOPD. (Extracte de l'Avís legal que pot consultar-se complet al menú inferior de totes les pàgines)
Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la teva experiència de navegació.
En continuar navegant, entenem que acceptes el seu ús. Informació adicional