Es presenta el servei de l'Ajuntament i de la Policia Nacional SATE, Servei d'Atenció al Turista Estranger
En a l'acte van ser presents el Sr. Comissari i per part de l'Ajuntament el Sr. Alcalde i la Sra. Regidora de Turisme i el treballador del SATE
El dia 05 de Juny a les 13.00 hores ha estat el triat per totes dues institucions, Ajuntament d'Eivissa i Policia Nacional, per a la presentació del Servei d'Atenció al Turista Estranger, un altre any més.
En la presentació, que es va dur a terme en la seu de la Institució Policial, es van abordar diversos aspectes d'aquest servei iniciat l'1 de Juliol i que s'estendrà ininterrompudament fins al 15 d'Octubre d'enguany, en horari de 10:00h a 16:00h, de Dilluns a Dissabte.
A més, serà desenvolupat per un treballador amb àmplia experiència en l'acompliment d'aquestes funcions, i que proporcionarà atenció en diversos idiomes: anglès, alemany, italià i català.
Per part seva, el Comissari Sr. Manuel Hernández va repassar les dades del servei prestat en anys anteriors destacant que el SATE “s'ha consolidat com un instrument d'atenció personalitzada que els turistes valoren de manera molt satisfactòria”,i va assenyalar també que la percepció dels usuaris i les usuàries respecte al servei, i que es recapta minuciosament a través d'enquestes de satisfacció anònimes, és molt positiva.
L'Alcalde, Sr. Rafael Triguero, va ressaltar que quan un turista està travessant una mala experiència que li porta fins a la comissaria, gràcies al servei, “tenen la certesa que s'està fent tot el possible per a atendre'ls adequadament”.
De la mateixa manera la Regidora, Sra. Laura Planells, va agrair l'exemple de col·laboració institucional que aquest tipus d'iniciatives suposa.
Eric Mairena, el treballador del SATE va destacar que “l'experiència acumulada durant els anys anteriors és la clau per a prestar un servei de qualitat, enguany també”
Finalment es va destacar l'essencialitat del SATE, que funciona no sols com a servei d'acompanyament a l'hora de tramitar una denúncia, si no que també fa funcions d'assessorament i informació davant situacions que no estan directament relacionades amb un delicte, com són totes aquelles que tenen a veure amb gestions administratives, per exemple certificats o targetes de residència. És un servei altament valorat pels ciutadans que l'han utilitzat des que es va posar en marxa en 2015.
{fastsocialshare}