El Servei d’Atenció al Turista Estranger de la Policia Nacional atén més de 4.000 visitants i facilita la interposició de 839 denúncies
El Servei d’Atenció al Turista Estranger de la Policia Nacional atén més de 4.000 visitants i facilita la interposició de 839 denúncies, la majoria d’elles per delictes relacionats amb furts i robatoris.
El Servei d’Atenció al Turista Estranger (SATE) posat en marxa a la comissaria de la Policia Nacional a Eivissa amb el finançament de l’Ajuntament d’Eivissa ha atès en total més de 4.000 visitants al llarg de 2018, en el període entre el 15 de maig i el 30 de setembre en que ha estat operatiu, i ha mediat durant l’última temporada turística en la interposició d’un total de 839 denúncies, principalment en delictes relacionats amb la propietat, sobre tot furts i robatoris, front a les 815 de l’any passat. La regidora de Comerç d’Eivissa, Glòria Corral, ha destacat aquest matí, en la presentació del balanç del servei a la comissaria d’Eivissa, la valoració, superior al 70% per cent, que fan els usuaris d’aquest servei, al que es destinaren aquest any gairebé 18.000 euros.