Convocatòria de premsa demà dimecres 29/11, a les 13 hores: Presentació del Pressupost per 2024 de l’Ajuntament d’Eivissa
- Detalls
- Publicat el Dimarts, 28 Novembre 2023 18:58
Presentació del Pressupost per 2024 de l’Ajuntament d’Eivissa
Presentació del Pressupost per 2024 de l’Ajuntament d’Eivissa
La Autoritat Portuaria de Balears aixeca la barrera del passeig de la Marina del port d´Eivissa i permet l´aparcament de vehicles fins al març.
L'Ajuntament d'Eivissa ja ha convocat les proves per a l’obtenció del permís de conductor d'autotaxi.
Organitza: Arxiu Històric d’Eivissa i Formentera (AHEiF)
Lloc i hora: Biblioteca Municipal d’Eivissa (Can Ventosa) 20.00 h
L’alcalde de l’Ajuntament d’Eivissa, Rafael Triguero, i el regidor de Festes, Participació i Barris, Francisco Torres, han presentat avui l’ampli programa d’activitats nadalenques, que començarà aquesta tarda, a les 17 hores, amb la inauguració de la Fira d’atraccions, que estrena ubicació a l’aparcament de sa Joveria. A més, es recupera com epicentre de les festes el passeig de Vara de Rey, on tindrà lloc demà dissabte, a les 18 hores, l’espectacle amb motiu de l’encesa de llumsdels carrers i dels arbres de Nadal. Per tant, fins al 21 de gener de 2024 Eivissa será la Ciutat del Nadal amb 51 actuacions infantils, 32 actuacions en viu i activitats en diferents barris del municipi.
Protecció de dades de caràcter personal.
A) Dades recollides a través de formularis. En el cas que faciliteu les vostres dades personals a través del lloc web o a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Eivissa, el tractament que se'n pot derivar se sotmet a les previsions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (en endavant LOPD), i la resta de normativa aplicable. L'Ajuntament d’Eivissa només tracta les dades personals de les persones usuàries del lloc web o de la seu electrònica que resulten adequades, pertinents i no excessives per al compliment de la finalitat d'atendre correctament les persones usuàries i amb relació a l'exercici de les funcions de l'ajuntament, als efectes del que disposa el principi de qualitat (art. 4 LOPD). Si voleu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició amb relació a les vostres dades de caràcter personal tractades per l'ajuntament, en els termes i les condicions previstes en el títol III de la LOPD, podeu comunicar-ho per escrit a l’adreça postal o a la de correu electrònic de l’ajuntament. També podeu formular les vostres sol·licituds d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició utilitzant altres mitjans, sempre que aquests permetin acreditar l'enviament i la recepció de la sol·licitud, i que aquesta sol·licitud contingui els elements especificats en l'article 25.1 del RLOPD. (Extracte de l'Avís legal que pot consultar-se complet al menú inferior de totes les pàgines)
Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la teva experiència de navegació.
En continuar navegant, entenem que acceptes el seu ús. Informació adicional