Amb motiu de la finalització les obres de Vara de Rey i el seu entorn, mitjançant aquest ban es regulen les operacions de càrrega i descàrrega per a tot el nucli històric:
La càrrega i descàrrega a la zona de s’Alamera, i especialment al passeig de Vara de Rey i la plaça des Parc, s’ha de fer als següents punts:
Carrer d’Abel Matutes Torres, amb entrada pel carrer de Pere Sala i Avicenna.
Carrer de Jaume I (en paral·lel al carrer de Joan Xicó), amb entrada pel carrer de Pere Sala, Avicenna i Jaume I.
Carrer de Vicente Cuervo, amb entrada pel carril habilitat a la façana nord del passeig de Vara de Rey.
Queda prohibida la parada i estacionament de vehicles als carrils habilitats al passeig de Vara de Rey, façana nord, i al carrer de Jaume I a peu de murada. Aquests carrils amb paviment de diferent color només s’han d’utilitzar per circular fins als espais reservats per a les operacions de càrrega i descàrrega.
L’horari d’entrada a aquests reservats de càrrega i descàrrega és de les 07.00 h fins a les 10.30 h. Els vehicles de càrrega i descàrrega han de sortir de la zona abans de les 11.00 h.
Als barris de la Marina i Dalt Vila, la càrrega i descàrrega només està autoritzada en horari de 07.00 h a 11.00 h i de 16.00 h a 18.00 h.
A la plaça de Vila, al barri de Dalt Vila, la càrrega i descàrrega amb vehicles només està autoritzada entre les 07.00 h i les 10.00 h.
Eivissa, 7 de juliol de 2017
L'alcalde
Rafael Ruiz Gonzalez
- Inici
- Bans trànsit
- Ban de regulació de les operacions de càrrega i descàrrega al nucli històric
Protecció de dades de caràcter personal.
A) Dades recollides a través de formularis. En el cas que faciliteu les vostres dades personals a través del lloc web o a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Eivissa, el tractament que se'n pot derivar se sotmet a les previsions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (en endavant LOPD), i la resta de normativa aplicable. L'Ajuntament d’Eivissa només tracta les dades personals de les persones usuàries del lloc web o de la seu electrònica que resulten adequades, pertinents i no excessives per al compliment de la finalitat d'atendre correctament les persones usuàries i amb relació a l'exercici de les funcions de l'ajuntament, als efectes del que disposa el principi de qualitat (art. 4 LOPD). Si voleu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició amb relació a les vostres dades de caràcter personal tractades per l'ajuntament, en els termes i les condicions previstes en el títol III de la LOPD, podeu comunicar-ho per escrit a l’adreça postal o a la de correu electrònic de l’ajuntament. També podeu formular les vostres sol·licituds d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició utilitzant altres mitjans, sempre que aquests permetin acreditar l'enviament i la recepció de la sol·licitud, i que aquesta sol·licitud contingui els elements especificats en l'article 25.1 del RLOPD. (Extracte de l'Avís legal que pot consultar-se complet al menú inferior de totes les pàgines)