“Projecte de remodelació del sanejament del Passeig Vara de Rey"
Data formalització del contracte: 3 de setembre de 2013
------------------------------------------------------
ADJUDICACIÓ
Entitat: HERMANOS PARROT, S.A.
Data: 19 d'agost de 2013
Import: vuitanta-nou mil tres-cents deu euros (89.310,00 € €)
IVA: divuit mil set-cents cinquanta-cinc euros amb deu cèntims (18.755,10 €)
Preu Total: cent-vuit mil seixanta-cinc euros amb deu cèntims (108.065,10 €)
Termini formalització contracte: 16 de septembre de 2013
-------------------------------------------------------------------
Nota a 21 de març de 2013:
"A la vista de que la presidenta de la Mesa, la Sra. Marienna Sánchez Jáuregui Martínez, no estarà present a la Mesa de documentació prevista per al dia 22 de març de 2013, s'ha acordat nomenar com a president d'aquella al Sr. Juan Daura Escandell."
----------------------------------------------
Nota a 20 de març de 2013:
"Mitjançant la present es comunica que s'ha procedit a fixar la data de la Mesa de contractació per a l'obertura d'ofertes per al proper dia 22 de març de 2013 a les 11:00 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries núm 35, 2º pis, de la ciutat d'Eivissa".
--------------------------------------------------
Nota a 19 de març de 2013:
A la vista de que la presidenta de la Mesa, la Sra. Marienna Sánchez Jáuregui Martínez, no estarà present a la Mesa de documentació prevista per al dia 20 de març de 2013, s'ha acordat nomenar com a presidenta d'aquella a la Vocal de la Junta Rectora, Sra. Catalina Sansano Costa.
- Inici
- Perfil del contractant Consorci
- Expedients adjudicats
- Exp. Núm 1/13C
Perfil del contractant
Amb la finalitat d’assegurar la transparència i l’accès a la informació relativa a la seva activitat contractual, a partir de dia 1 de maig de 2008, els ajuntaments estan obligats a difondre mitjançant les seves pàgines webs; els plecs i anuncis de licitació de les seves contractacions.
El contingut d'aquesta pàgina té caràcter purament informatiu.
Pel que fa als terminis de publicació, l'únic document que dóna fe dels terminis és l'edicte al Diari oficial corresponent.
NOTA INFORMATIVA IMPORTANT
Per a contractes en licitació a partir del 20 d'agost de 2015, tota la documentació es pot consultar a la Plataforma de Contractació de l'Estat:
https://contrataciondelestado.es/wps/portal/perfilContratante
Per accedir a les licitacions de l'Ajuntament d'Evissa, haurà d'introduïr el següent als camps del formulari de cerca que apareix:
- "Organización Contratante": ENTIDADES LOCALES
- "Comunidad Autónoma OC": Illes Balears.
- "Provincia del OC": Illes Balears.
- "Localidad": Eivissa.
Una vegada emplenat s'haurà de pulsar "Buscar" i apareixeran totes les licitacions actuals.
Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
De conformitat amb les Directiva 2014/24/UE del Parlament Europeu i del Consell, de 26 de febrer de 2014, sobre contractació pública, així com del Reglament d’execució (UE) 2016/7 de la Comissió de 5 de gener del 2016 pel que s’estableix el formulari normalitzat del document europeu únic de contractació, en tots aquells procediments de contractació d’obres, serveis i subministraments subjectes a regulació harmonitzada, l’òrgan de contractació acceptarà com a prova preliminar dels compliment dels requisits previs per participar en el procediment de licitació el “document europeu únic de contractació”, consistent en una declaració formal i actualitzada de l’empresa interessada, en substitució de la documentació acreditativa d’aquests requisits, que confirmi que l’empresa compleix els mateixos, i més concretament: que compta amb les condicions d’aptitud exigides, incloses la de no estar incurs en prohibició de contractar, que compleix amb els requisits de solvència econòmica i financera, i tècnica i professional, així com els demés criteris de selecció i requisits de participació que estableixin els plecs de contractació.
- Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
Més informació:
Departament de Contractació
Ajuntament d’Eivissa
Carrer de Canàries, 35
Tel. 971 39 76 00
Fax. 971 39 75 84
Horari: De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
Correu electrònic: contractacio@eivissa.es
Inscripció ROLECE i nota PLACE
Nota informativa a proveïdors sobre l'obligació inscripció en registre oficial de licitadors i empreses classificades (ROLECE) per poder contractar en procediments simplificats i súper simplificats:
· Nota informativa
· Guia inscripció al ROLECE
Nota informativa Plataforma de contractació del sector públic estatal (PLACE):
· Nota informativa PLACE